sâmbătă, 20 februarie 2010

Sony Vaio Gratuit !

Ca veni vorba de un laptop gratuit, imi spun si eu parerea despre ideea
ExtraGarantie de Retur de la eMAG din care eu cred ca vor fi vazuti foarte bine. Daca tot am aflat de acest concurs, nu pot spune ca nu voi participa. Asa oferta nu ai cum sa o ratezi. Drept fapt ca asa ceva nu am mai vazut in Romania pot sa spun ca este cea mai tare oferta la ora actuala. Stand doi ani in "Marea Britanie" am remarcat ca nu am vazut asemenea concursuri. Sa fiu sincer, imi place la nebunie ideea : Cumperi ceva de la eMag si poti sa duci inapoi produsul in caz ca nu iti place. Pana acum, mi-am cumparat numai stifturi ieftine. Acum, mi-as dori unul mai scump! Nu vreau un laptop de fite, ci unul care imbina performanta cu portabilitatea. Dar si cu un pret mare. Sony Vaio este o marca de prestigiu, asa ca nu-i de mirare ca-mi doresc un laptop Sony. Ca nu am cu ce sa-l cumpar este alta poveste... Sper ca am sa castig acest laptop superb. Felicitari din partea mea pentru echipa eMag, pentru bunurile care le ofera in mod repetat, si nu in ultimul rand, pentru ideile(ofertele) care le fac. Sunteti uimitori din toate punctele de vedere. Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este 774916

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu