duminică, 7 martie 2010

Politia de Proximitate? Directorul? Profesoara de romana?

Intrusii scolii! Nu fac nimic decat sa "comploteze" impreuna, iar daca vine vorba de o problema cu siguranta nu se rezolva. About Mr. Director : Nu ne lasa sa scriem pe pereti, nu ne lasa sa ne batem intre noi, daca lasam mizerie in banca noastra COMENTEAZA, daca injur o profesoara ma elimina 3 zile din scoala. About Mr. Polititst : Nu ne lasa sa fumam in baie, nu ne lasa sa furam unul de la celalalt, daca ii dau o palma la colegul de banca ma amendeaza. About Mrs. Profesoara de romana : daca vorbesc la ora ma ridica in picioare si imi spune sa raspund pentru nota, daca absentez de 3 ori la ore ei, ma pune sa dau extemporal, cand am venit in vara cu 500 de euro la ea sa ma treaca, a acceptat banii, dar nu mi-a dat media 8, ci mi-a dat media 5. PFF... Cum este scoala in ziua de astazi :(. MENTIONEZ ca ACEST ARTICOL este FALS! (Am glumit)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu