miercuri, 23 iunie 2010

Manipulator Mese-Scaune !

Actiunea se petrece pe data de 22.06.2010 in cabinetul de informatica. Ceea ce vreau sa spun este anume faptul ca fiecare dintre colegii mei de clasa au fost repartizati pe un anume criteriu (functie) cu ajutorul site-ului RANDOM.ORG. RANDOM.ORG este un site care genereaza numere "random". Nu pot spune ca a fost nedreptate, totul mi s-a parut okay in legatura cu repartizarea colegilor mei pe criterii si eu in frunte cu ei. Unii au facut chiar schimburi intre criterii, datorita faptului ca unei fete i se potriveste mai bine "curatatul monitoarelor" decat sa care monitoare. S-au facut si poze, dar din pacate colegul meu Rusu Eusebiu nu a facut fiecarei persoane cate 5 poze, era bine daca el facea minim 5 poze pe persoana. Domn' diriginte ne-a oferit darul unui 2.1 (MUZICA). Am ascultat muzica cu exceptia MANELELOR. Fiecare elev a avut dreptul sa puna o melodie pe YouTube in functie de ordinea alfabetica. N-am reusit sa terminam in prima zii de "curatenie a cabinetului de informatica" asa ca am plecat cu totii acasa cu cerinta sa ne prezentam a 2-a zi inapoi la scoala. Din pacate eu nu am revenit a 2-a zi la scoala, dar in schimb m-am ales cu 6 ABSENTE ceea ce mi se pare foarte corect. Am venit a 3-a zi la scoala (n-am ramas scutit de un anumit lucru) si am fost nevoit sa aspir impreuna cu colegul meu Moza Dorin care a lipsit si el a 2-a zis de scoala. Ei bine, sunt multumit ca am fost pus sa aspir deoarece acest lucru IMI MOTIVEAZA ABESNTELE! Ar fi culmea sa nu fiu motivat, cu exceptia ca "am aspirat si imi raman absentele". Cam atat, cam atat... Puteti vedea imagini din intamplarile petrecute in cabinetul de informatica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu