luni, 17 ianuarie 2011

Despre toleranta si despre intoleranta.

Toleranta este un mod de gandire diferita fata de unele persoane (rele), si mai este si indulgenta fata de unele persoane. Un coleg de-al meu, nu dau nume, a inceput cu bataia de joc fata de mine si ceilalti colegi de-ai mei de clasa. Vazand acest lucru, la inceput am tolerat faptele lui si de asemenea si colegii mei au tolerat faptele lui.

Dupa o perioada, m-am saturat de prostiile lui si il rugasem aproape in fiecare zi sa inceteze cu prostiile lui, neobrazarile lui si dumele lui de 2 lei. Datorita faptului ca nu s-a cumintit, am inceput sa nu mai tolerez prostiile lui si L-AM LOVIT. A fost cuminte o zi, si iar a inceput cu batati de joc. L-am lovit si a 2-a oara si l-am "avertizat" sa fie pt. ultima data cand face acel lucru fara motiv. A incetat. Acest lucru-l pot numi intoleranta. Uneori, trebuie sa pui accent pe intoleranta pentru a rezolva unele lucrui fara complicatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu