miercuri, 19 octombrie 2011

Eu in urmatorii 10 ani.

Faptul ca nu-mi dau seama cum o sa fiu cand ma fac mare, se poate datora si parintilor care inceraca sa ma convinga sa fac ce au facut si ei. Adica, ce e mai rau. Pe de o parte, tata vrea sa fac ce a facut si el, iar p cealalalta parte, mama vrea sa fac ce a facut si ea. In plus, amandoi incearca sa ma convinga ca e mai bine sa urmez o cale batatorita de unul dintre ei decat sa mi-o fac singur. Desi stiu ca au dreptate, nu mi-ar place sa-mi fac o cariera din ceva care nu ma atrage. Asa ca pot spune cateva lucruri neprecise, un baiat la 28 de ani, poate cu o familie, si un loc stabil de munca in domeniul tehnologiei de telecomunicatii & programator web.

7 comentarii:

  1. ooo "telecomunicatii & programator web. " misto :) IASA

    RăspundețiȘtergere
  2. Ye, not bad, but you should do what you prefer to do in life.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo iulia si sfatul meu fa ce iti place tie in veata nu lasa pe alti sa iti alega vitorul tau ca faci degeaba daca nu faci cu drag si nu te inplici in cea ce faci asa ca fa ce iti place succes.
    Si nu asculta de nimeni doar sa iti dea sfaturi dar nu e niaparat sa faci tu ce fac ei.

    RăspundețiȘtergere