luni, 27 februarie 2012

Un frumos oras verde, Oradea.



Imi place nespus de mult sa-mi laud orasul natal. Din motive/non-motive, n-am sa ofer exlicatii, dar am sa-l descriu ca la carte. In primul rand, nu-mi plac epigonii care vorbesc prostioare despre orasul Oradea si anume ca nicicum nu "reuseste" sa aiba primari cu respect pentru natura, ceea ce este total irelevant.

Ca natura, au inceput amenajarile parcurilor, plantatiile de iarba si plantatiile de pomi.

Se pune foarte tare accent pe curatenie, chiar si noaptea dupa ora 0 echipajele RER isi fac treaba fara probleme.

Despre transporturile publice, in special tramvaiele, sunt unice in Romania, de marca buna (Siemens) care la ora actuala, nu se gasesc decat in Oradea. Fiind dotate cu aer conditionat, acest lucru ii face pe oradeni sa circule cu ele fara griji (vara racoroasa, iarna calduroasa).

Cladiri istorice, construite in perioada de razboi de Austro-Ungari cand Oradea era provincie Austro-Ungara.

Fiecare oras are ceva aparte, dar tot ce tine de Oradea, nu poate fi comparat. Multe mai sunt de spus, dar am sa inchei aici.

Pentru Umbrela Verde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu