miercuri, 7 martie 2012

Campion la SCANDERBERG. (inventabil)


De mic copil, am inceput cu flotarile. De cand aveam 4 ani, taica'meu m-a pus sa fac flotari (multe). La inceput, nu stiam la ce erau flolositoate, dar cu timpul am inteles si am devenit tot mai "dependent" de ele. Parerea mea, flotarile sunt cele mai avantajoase, ca sa zic asa, iti intaresc incheieturile, iti dezvolta masa muscilara si-ti fac un corp frumos.

Dupa ce-am mai crescut, am fost atras de scanderberg. Ma puneam cu toti colegii mei din clasa fara probleme si CASTIGAM. In scoala generala, pot spune ca n-am avut vreun avantaj in legatura cu scanderberg-ul, nu s-au organizat concursuri asa ca ce puteam sa fac, era faptul de practica cu colegii.

Am terminat scoala generala si-am intrat in liceu. La inceput nu am stiut ca se organizau concursuri de scanderberg in sala festiva, pana cand meseriasul Aurel care a facut o masa PRO pt. scanderberg, a venit in sala 23 sa ne anunte, pe noi baietii, despre concursul de scanderberg. Eram oarecum "bucuros" ca am ocazia de a participa la concurs. M-am inscris, am platit o taxa de 5 lei, iar a 2-a zi am participat. Marele premiu consta in suma de 40 lei (bani adunati de la participanti).

Cu micu'mare am castigat concursul, si-am luat o diploma + bani. Sunt fericit ca am ajuns intr-o asemenea postura, iar pe viitor sper sa pot face PERFORMANTA din scanderberg.

Un comentariu: