miercuri, 25 aprilie 2012

Intr-o excursie pe luna. (imaginar)

Cu toate ca nu m-am gandit niciodata la o "excursie pe luna", pot spune ca ar fi cea mai tare aventura din viata mea, fara exceptii. Daca scoala ar organiza o tombola pentu o excursie pe luna, as fi primul care s-ar inscrie, iar daca as fi ales, l-as lua si pe Nemes Lucian cu mine. De ce Nemes Lucian? Pentru ca el este o persoana echitabila, o persoana ascultatoare si de incredere. In timpul calatoriei mi-ar fi frica si frica este putin spus pentru ca si de avion imi este frica, deci asta ar insemna ceva si mai accelerat. Dupa ce-as ajunge pe luna, le-as trimite pamantenilor un mesaj ca am ajuns cu bine. As explora cateceva asa de curiozitate si mi-as face vreo 5 poze care la randul vor fi postate pe Facebook. Spre final, inainte de intoarcere, as lasa o poza cu mine acolo pe luna, acoperita de o piatra si m-as intoarce sanatos acasa.

7 comentarii: