joi, 31 mai 2012

Ultimul sunet de clopotel pt. clasele XII.

Fiind clasa 11-a, incep sa-mi dau seama ca va urma si pt. mine ultimul sunet de clopotel alaturi de colegii mei de clasa. Inca de pe-acum, regret faptul ca anii de liceu trec foarte repede. Din clasa a 9-a m-am trezit in clasa 11-a si nu stiu cum, aproape ca nu-mi vine sa cred. Mi se pare ceva armonios cand aud un sunet de clopotel si asta inseamna mult pt. mine. Cei din clasele XII, s-au strans in curtea scoli, fete si baieti, imbracati frumos (la costum). Se vede pe ei ca sunt "fericiti" pt. ca au absolvit la acest liceu, dar si cu parere de rau pt. ca oricare elev absolvent regreta anii de liceu prin care a trecut cu colegii lui. Odata in viata ne lovin de anii liceeni, iar parerea mea este ca noi elevii, trebuie sa punem pret pe asta si sa nu lasam urme de "dezamageala" dupa noi scolii. Ceea ce putem face dupa absolvire este sa multumim scolii pt. cadrul didactic oferit si pt. conditiile bune pe care noi le-am avut. Trebuie sa fim mandri dupa ce absolvim anii de liceu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu