marți, 20 noiembrie 2012

Diferenta dintre memoriile RAM DDR2 - DDR3.


A. Azi, la ora de practica [21.11.2012] mi s-a dat de "lucru" si anume: prezentare diferenta dintre memoriile RAM DDR2 si DDR3. Dupa cum am observat in anumite topic-uri pe Internet, lumea intreaba care este deosebirea intre aceste tipuri memorie RAM. Am scris mai jos informatiile necesare care arata diferenta dintre aceste tipuri de memorie RAM, dar si unele avantaje in detaliu.

Detalii despre memoria RAM DDR2:

- fregvente cuprinse intre 400 - 800 mHZ;
- voltaj 1.8V.

Detalii despre memoria RAM DDR3:

- fregvente cuprinse intre 800 si 1600 mHZ;
- voltaj 1.3V sau 1.6V.

B. Alte caracteristici.

Modulul DDR3 este diferit fizic fata de modulul DDR2. Nu exista nici un risc la montarea placutelor cu scopul de a le confunda, deci nu sunt compatibile.
O alta caracteristica este ca pretul la memoria ram DDR3 difera cu mult de pretul memoriei RAM DDR2. DDR3 este mai ieftin, mai nou decat DDR2 si are o fregventa mai buna.

In concluzie, DDR3 este mai de avantaj in comparatie cu DDR2.





Un comentariu:

  1. M-ai rupt cu fotografia aia . Memoriile mele au un scut de aluminiu peste ele, nu vad niciun integrat sau modul de memorie. E o bucata de aluminiu pe care scrie Kingston HyperX Genesis, nu tu frecventa, nu tu DDr 2 sau 3 nimic. In plus gaura aia ce mi-o arata sageata poate fi in orice parte, depunde cum intorci memoria!

    RăspundețiȘtergere