marți, 19 noiembrie 2013

Întrebări DRPCIV întâlnite la examenul auto, sfaturi relevante pentru începători.



Ştiu foarte bine că am fost începător în domeniul auto, permis de conducere, legislaţie rutieră şi multe altele. Cu timpul m-am perfecţionat şi am obţinut cu uşurinţă permisul de conducere. Evident, îţi trebuie şi un pic de noroc, dar fiecare elev are parte de aşa ceva, mai devreme sau mai târziu.

Am făcut chestionare auto pe acest site, www.c-drpciv.ro şi pot spune că mi-a fost de mare mare ajutor. El dispune de regulamentul rutier, codul rutier, indicatoare şi marcaje rutiere, măsuri de prim ajutor, contravenţii, infracţiuni, conducerea ecologică şi conduita preventivă. Mai multe detalii veţi obţine pe site. 

Pentru întrebările DRPCIV, veţi putea folosi bara de căutare din top-ul site-ului pentru a afla răspunsurile pe care nu le ştiţi. Asta în cazul în care faceţi chestionare auto pe site-ul oficial. Bine-nţeles că puteţi face chestionare şi pe site-ul acesta. Va fi mult mai uşor pentru că nu necesită înregistrare cont şi va putea fi folosit în două blank-uri.

Am întâlnit o întrebare capcană la examenul de teorie, referitoare la punctelede penalizare şi avea doar un singur răspuns corect. Răspunsul corect era C şi sună cam aşa „C. nerespectarea semnificaţiei indicatorului „Oprire“, instalat la trecerea la nivel cu o cale ferată.” Trebuie să fiţi atenţi, dar din fericire eu am trecut cu bine peste aceată întrebare.

Aş vrea să vă spun şi câteva sfaturi pentru examenul teoretic. Vă rog să le luaţi în considerare pentru că vă vor ajuta mult. Butonul “răspund mai târziu” trebuie folosit foarte des, atunci când sunteţi foarte nesiguri pe voi şi pe întrebare.

Dacă nu-l veţi folosi, veţi acumula şi răspunsuri incorecte care vă vor încurca. Aşadar, prima data vei rezolva întrebările pe care le ştii cu siguranţă ca să acumulezi cât mai multe răspunsuri corecte. 

Te apropii mai rapid de final iar şansele de promovare cresc considerabil. După ce ai rezolvat întrebările mai “uşoare” vei trece la cele care au rămas, cele din final şi acolo va trebui să măreşti atenţia pentru că ai doar 33% şanse de a nimeri răspunsul corect. Evident, pot fi mai multe răspunsuri corecte.

Succes la examen!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu