luni, 26 octombrie 2009

Bancuri

1. O ţigancă se duce la teatru. La întoarcere, ţiganul o întreabă: - Cum a fost, fă, la teatru? - Stai să-ţi povestesc. La intrare, toată lumea ţinea beletele în mînă, asa că l-am scos şi eu. La uşă, unul mi-a rupt beletul. Am vrut să ţip, dar, cum nimeni nu ţipa, n-am mai ţipat nici io. Am intrat, m-am pus pe scaun şi deodată s-a stins lumina. Am vrut să ţip, dar, cum nimeni nu ţipa, n-am mai ţipat nici io. La un moment dat, ăla de stătea lîngă mine, mi-a bagat mîna în p***ă. Am vrut să ţip, dar, cum nimeni nu ţipa, n-am mai ţipat nici io. - Lasă asta, fă. Piesa, piesa cum a fost? - Mult mai mare decît a ta! 2. Ţiganul ascundea în casă marfă de contrabandă. Într-o zi, zăreşte pe geam trei poliţişti care veneau la cocioaba lui. - Vezi, nevastă, eu fug. Tu ascunde toată marfa. Înşfacă o pernă şi o ia la fugă. Poliţiştii după el. După un timp, îl prind pe ţigan, rup perna bucăţi şi înăuntru numai puf! - De ce dracu' fugeai de noi, cioară? - Eu ştiu de ce alergam, da' voi de ce alergaţi? 3. Ţiganca întîrzie. La sosirea ei, ţiganul, nervos, o întreabă: - Unde-ai fost, fă? - La servici. - Fă, te rup, pînă la ora asta la servici? - Taci, omule, c-am luat salariul şi am fost la piaţă la cumpărături. - Şi ce-ai cumpărat, fă? - Ete asta am cumpărat, zice ţiganca şi îi arată o lingură de lemn. - Auzi, fă, fir-ai a dracului, noi n-avem bani de-o ţuică şi tu cumperi mobilă...
Copyright © 2009

Un comentariu: