luni, 26 octombrie 2009


Mike Tyson - Adevaratul Campion


YouTube
Viata lui Mike Tyson Am vazut filmul despre viata lui Mike Tyson, un film despre care nu am gasit prea multe informatii si nici nu stiu exact de si-a dat acordul ca sa apara un asemenea film care in denigreaza si cred ca face ca si cel ce vizioneaza filmul sa isi schimbe parerea despre el. Pana la jumatatea filmului, respectiv pana sa dea de bani il priveam cu respect dar dupa ce a inceput sa isi ia harfe si sa renunta la cei din jur, cei ce l-au ajutat sa se ridice sus, am inceput sa il privesc cu scarba si vroiam sa piarda vreun meci. In film apare si un meci in care pierde, sustinut in China sau Japonia parca. Ideea e alta, Mike Tyson pentru mine e un mare campion, la fel ca si Michael Jordan, Schumacher si multi alti. Ma supara cand vad filme care sunt facute cu intentie rea si nu pot accepta ca Mike sa fie asa incat e sau a fost un campion in ochi fiecarui om de pe lumea asta. Banul e ochiul dracului? Asa e … in cazul lui s-a dovedit a fi astfel. Gramada te bani te face sa pleci de langa cei dragi, te faci sa vezi o alta viata care cu siguranta iti place, banul gramada in fond nu e benefic. E aiurea cand ai un stil de viata frumos si apoi daca cazi jos sa incerci sa te resemnezi, e greu dupa o obisnuinta sa revi la normal. Ce am vrut sa spun prin acest post nici eu numai stiu si nici nu conteaza la urma urmei, importanta e concluzia! Banul e ochiul dracului si Mike Tyson e campion si asa va fi si peste 100 de ani, un campion. Aici am o intrebare… te poti simti campion daca nu ai facut un efort fizic? Incerc sa gasesc o asemanarea intre un campion la snooker si un campion la box, e altfel desi cel ce e campion la snooker poate a fost epuizat psihic dar un boxer faca eforturile pe ambele parti.
Copyright © 2009

2 comentarii: