duminică, 22 noiembrie 2009

Atmosfera la VOT, oficial !

Ce pot sa zic eu despre sectiile de votare al orasului Oradea pe data de 22.11.2oo9 este in felul urmator: "multa agitatie". Un grup de vecini de-ai mei s-au luat la vorbe, povestind, criticand candidatii (defectele acestora), evident, fiecare are defetele lui. Nu stiu ce sa inteleg , este prea multa ura in Romania. Deputatii isi bat joc unul de celalalt, isi fac pliante de badjocora. Parerea mea despre ei ? Numai romanii fac chestii (prostii) de astea, iar in acest fel nu stiu cum ii va merge ROMANIEI. Ar trebuii sa fim "uniti", nu cearta cum este din 5 in 5 ani. Eu inteleg ca ar vrea sa fie presedinti al acestei tari, dar nici chiar asa ! Daca as avea drept la vot , l-as vota pe Traian Basescu , considerat de mine un om cu mari calitati , serios , pus sa faca tot binele pt. tara. Daca asa v-a fi si in anii urmatori , pot spune ca Romania nu va evolua chiar deloc. Trebuie sa ne gandim ce-o sa facem in continuare , ca miroase a saracie si a foamete mare , nu se va schimba nimic , pot prezice viitorul , v-or trai bine deputatii , va suferii poporul.

6 comentarii:

  1. jos cu PD-l ,PSD+PC hai Batman batman :D)) fain mah cu totusi ca nu am votat pe nimeni nam 18 hani :D)))

    RăspundețiȘtergere
  2. hopa Geoana si Basescu:X eo sincer vroiam sa iasa Geoana presedinte

    RăspundețiȘtergere
  3. you are right man, but f... Basescu and Geoana

    RăspundețiȘtergere
  4. ii fain dude da tu cn vrei sa castige ???? ii o intrebare buna una LOL pt tn nu crezi oricum its a good job mna i like how you mede it its cool B-)

    RăspundețiȘtergere
  5. tare articol, numai am o singura precizare :))... la noi nu din 5 in 5 ani e cearta si bataie, la noi nu din 5 in 5 ani se scuipa astia intre ei, la noi asa e in fiecare zi, un om bun zicea: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" hai te-am pupat si Pa

    RăspundețiȘtergere