vineri, 20 noiembrie 2009

Sarbatorile Vin - Craciun 2oo9

Inca putin si vin sarbatorile de iarna pe anul 2009-2010. Vine Craciunul vine Anul Nou. Lumea deja s-a apucat sa construiasca bloguri si site-uri dedicate acestor sarbatori de iarna. Asa este si www.craciunonline.com. Un blog unde putem gasi diferite informatii dar despre Craciun, dar si traditionalele colinde de craciun si felicitari de craciun. Nu pot sa spun ca blogul este foarte atragator, dar informati este structurata bine. Alt blog dedicat Craciunului eu n-am gasit. Sper ca posesorul sa se ocupe mai bine de el si sa-l actualizeze cu cat mai multe informatii. Chiar mi-am reamintit de colinde uitate de mult, am gasit felicitari frumoase si funny, dar si SMS-uri de Craciun. Sa recunoastem ca nu toti suntem poeti, chiar daca se spune ca romanul s-a nascut poet.

2 comentarii:

  1. Beton ce ai scrie ai fost inspirat imi plce good job man keep up the good work

    RăspundețiȘtergere
  2. nice good job don't forget the meaning of Christmas and holiday spirit. Keep on publishing new articles

    RăspundețiȘtergere