luni, 11 octombrie 2010

"Chestii" necesare pt. sala mea de clasa din scoala mea.


Ce pot sa spun eu despre sala 42, sala mea de clasa, este faptul anume, nu este una dintre cele mai frumoase sali de clasa din scoala mea. Am sa spun despre ea anuminte lucruri de care ar avea nevoie, cum ar fi : Geamuri Termopan din cauza celorlalte geamuri care sunt in prezent prin care 10% intra frigul. O zugraveala "d-aia buna" cu dispersit de culoare alba. O parte din tabla clasei este sparta, partea dreapta a tablei. Presupun ca ar trebuii schimbata pana nu cade la cineva in cap, ma refer, la vreun elev/profesor. Parchetul ar trebuii raschetat, dat cu LAC, daca nu si schimbat... Este o sala de clasa dezolanta din punctul de vedere ca nu avem macar o floare in ea si nici "tablouri" pe pereti. Iala de la usa salii de clase, trebuie schimbata deoarece usa se deschide uneori din cauza acesteia. Ce sa mai zic de neoane? Unele neoane nu functioneaza.

Copyright © 2010 ovidcompany. All rights reserved.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu