marți, 2 noiembrie 2010

Interviu cu Halasz David Andrei.


Boxerul Andrei, proaspat terminat meciul sau de box, l-am surprins pentru a lua un interviu cu el in legatura cu meciul sau onorabil pentru romani si tocmai, de asemenea si pentru mine.. Invingator si bine dispus, am reusit sa iau interviu cu el. Mai multe detalii in conversatie.




Reporter: Buna ziua domnu' Andrei.
Reporter: Ce puteti spune despre meciul dumneavoastra anterior de box?
Andrei: Buna ziua. Ma bucur ca am castigat, a fost o lupta foarte stransa...
Andrei: Am dat tot ce s-a putut si in final am fost invingator.

Reporter: Credeti ca pe viitor veti ramane campion national in legatura cu meciurile dvs. de box?
Andrei: Am sa dau tot ce pot din mine, sa raman campion, cred ca da, voi ramane campion national la box.

Reporter: Credeti faptul ca depindeti de antrenamentele pe care le practicati zilnic?
Andrei: Da, antrenamentele is pentru a te performa si pentru a putea face fata la consursuri.

Reporter: Ati avut probleme accidentare in timpul meciurilor dumneavoastra?
Andrei: Nu, niciodata, pentru ca pun mult suflet in acest domeniu si sunt atent la orice miscare a adversarului.

Reporter: Datorita faptului ca sunteti deja specializat in acest domeniu, vati gandit sa faceti schimb de cluburi?
Andrei: De cluburi nu! Niciodata.
Andrei: Imi place locul unde sunt.

Reporter: Urmariti meciurile dumneavoastra de box difuzate pe programele TVS ?
Andrei: Da, o sa ma uit unde am gresit si voi incerca sa ma corectez.

Reporter: Considerati arbitrul meciului ca fiind om cinstit in acest domeniu?
Andrei: Da, mi se pare un om cinstit si corect.

Reporter: Ati accepta mita din partea aversarului pentru pierderea meciului de box?
Andrei: Nu accept mita deloc! Daca e sa pird, pierd pentru ca adversarul a fost mai rapid si mai avansat decat mine, dar asta nu se va intampla.

Reporter: Ati fi in stare sa participati contra celui mai bun boxer din lume?
Andrei: Da, as fi in stare. Cred in mine si in ce practic. Imi place boxul si cum vam mai spus, pun suflet in cea ce fac.

Reporter: Bine domnu' Andrei. Va multumesc pt. cooperare si mult succes in continuare la cariera dumneavoastra de boxer.
Andrei: Multumesc!La revedere
Reporter: O zi buna.

Am preluat acest model de inverviu : de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu