marți, 2 noiembrie 2010

Interviu cu Lucian Bute - Oradea 2.10.2010 (Meci de box - gala vera)


Lucian Bute e un om ca toti oamenii, numai ca e campion mondial la box, titlu pe care si l-a aparat a cincea oara anul asta. Incercand sa aflam mai multe despre el, am inteles ca Lucian e timid si nu suporta intalnirile cu presa. De aceea, ca sa putem sa-i luam interviul am incercat mai intai sa-l luam prin surprindere, sa nu se ascunda de noi.

Trombon: Domnule Bute, sunteti campion mondial la semi-mijlocie...
Bute: Nu ma lovi! Doamne, nu! Mama!

Trombon: Stai domne linistit ca nu te bate nimeni. Povesteste-ne putin despre tine.
Bute: Sunt un om foarte normal, la toate capitolele.

Trombon: Suntem absolut convinsi.Stii, am discutat cu o fosta prietena de-a ta...
Bute: Minte! E mai mare. E dublu de ce a zis ea.

Trombon: Despre ce vorbesti?
Bute: Nu conteaza, nu conteaza. Intrebati-ma ce doriti sa stiti.

Trombon: Cum te antrenezi?
Bute: Zilnic, trei antrenamente, de la 5 dimineata pana seara tarziu. Mai intai sala de forta, apoi lupta cu umbra si apoi la sac. De doua ori pe saptamana in ring cu o matahala care ma bat de ma usuca. Sa ma invat cu loviturile.

Trombon: Ce mananci?
Bute: Dude. Am glumit. Pufuleti. Toti pugilistii mananca pufuleti.

Trombon: Nu faci misto de noi?
Bute: Nu, nu. Pufuleti mancam.

Trombon: De ce ai ales Canada? De ce nu ai ramas in Romania?
Bute: Romania e o tara foarte periculoasa, unde poti sa fii agresat in plina strada de derbedei.

Trombon: Dar tu esti campion mondial la box.
Bute: Cu atat mai mult. Imi poate distruge cariera o astfel de bataie. Aici nu ma cunoaste nimeni, sunt in siguranta.

Trombon: Ce planuri de viitor ai?
Bute: Vreau sa trag de fiare, sa fiu mai musculos.

Times: Dar nu ar insemna sa iesi din categorie?
Bute: Nu m-am gandit la asta. Aveti o argument foarte bun. La naiba!

Trombon: Cu cine te-ai bate, daca ar fi sa alegi si de ce.
Bute: Cu Bill Gates, pentru ca e un ochelarist.

Trombon: De ce refuzi sa colaborezi cu Don King?
Bute: Pentru ca uite ce a patit Rocky! Nu ati vazut filmul? Cand s-a bagat Don King au fost numai belele. Rocky e idolul meu si eu am tras foarte multe invataminte din viata lui sportiva.

Trombon: Si cum e viata ta personala? Ai o prietena in prezent?
Bute: Mmmmnu...

Trombon: De ce?
Bute: Am o fire cum sa zic... prea blanda, parca nu pot sa ma impun. De multe ori o incasez, la propriu, si de asta in ultimul timp evit sa mai caut pe cineva. Ma descurc si singur.

Trombon: Pe cine iubesti cel mai mult, pe mama sau pe tata?
Bute: Mmmmm.... pe tata!

Trombon: De ce?
Bute: Asa vrea eu!

Trombon: Ne spui o poezie?
Bute: Sigur! "O, lasa soarele sa-mi bata fata, stelele sa-mi indeplineasca visele! Sunt un calator prin spatiu si timp, vreau sa ajung de unde vin!

Trombon: Foarte frumos, Lucian! Ii multumim lui Lucian si ii uram succes in continuare. Haideti, toata lumea: "Felicitari, Luciaaaaan!

Sursa:  Trombon.ro/interviu/lucian-bute

Un comentariu: