joi, 24 noiembrie 2011

Realizarea proiectului PowerPoint.


In primul rand, in acest project este vorba despre un subiect precizat adolescentilor care disperseaza informatii pentru a-i ajuta cum sa se protejeze de pericolele in care sunt pusi cand fac sex.

Desfasurarea proiectului.
Inainte de a lucra cu PowerPoint am avut de conceput un text de o pagina (Microsoft Office Word), pentru a putea descrie textul in PowerPoint. In proiect am folosit majoritatea aplicatiilor, uneltelor care dispuneau proiectul la folosirea lor, pt. a arata mai bine, cu efecte, si inserari de background. Acest poriect contine 10 slide-uri din care 3 slide-uri au inserate imagini ca si background integrate cu optiunea aspect ratio, pt. a mentine poza normala, fara deformari de pixeli cu un aspect de background real. Pe background am scris cateva propozitii. La design am folosit tema "Network" pt. toate slide-urile si am folosit in unele puncte diverse culor pentru text si anume de a se vedea mai bine in unele pozitii, asta si din cauza pozelor unde aratau imaginea alba. Fontul alb l-am pus unde imaginea era cu negru pt. a se vedea scrisul mai bine. Am folosit si "Animation Schemes" pentru un aspect mai frumos si concret. Slide-urile sunt pune-n miscare cu optiunea "Slide Transition" si anume de cate 6 secunde pentru fiecare slide. Intr-un slide este rocomandat cate 25-35 de cuvinte pentru a putea fi citit de respectivul cititor. Spre final am aplicat un simplu background care se potriveste cu cast-ul. Am mentionat textul si numele de care este realizat.

Un comentariu: